miércoles, 27 de noviembre de 2013

A enfermidade de PARKINSON

Unha vacina contra Parkinson

En 2012 , caeu unha historia cuxo título é o seguinte : ". Anunciado primeira proba clínico do mundo para a vacina contra Parkinson " O médico responsable do estudo é o investigador Achim Schneeberger ea empresa que realizou o estudo en pacientes é a empresa de biotecnoloxía austriaca coñecida como Affiris , cuxo CEO é Walter Schmidt.

O nome da devandita vacina é PD01 AFFITOPE e desenvolvido para o tratamento de pacientes con synucleopathies como PD. El representa a primeira vacina contra esta enfermidade eo seu destino de acción son aglomerados de sinenucleína alfa , que están implicados na patoxénese da enfermidade neurodegenerativa crónica.

Sinenucleína alfa é unha proteína neuronal normalmente predominantemente parece relacionada coa función de células nerviosas pre- sinápticas particulares. Con todo , cando esta proteína se engade masas esféricas anormalmente cren que a célula non pode eliminar , chamados corpos de Lewy , conducindo a diferentes patoloxías. Estas estruturas son unha das principais características da enfermidade de Parkinson e outros trastornos neurolóxicos , como trastornos de demencia do corpo de Lewy .
Estas acumulacións anormais de sinenucleína alfa se atopan tanto en forma idiopática de Párkinson (que de causa descoñecida ), como na maioría dos casos relacionados con mutacións xenéticas, así que unha vacina PD01 priori se mostra prometedora no tratamento tanto Parkinson idiopática como asociado cunha mutación xenética particular porque induce a formación de anticorpos que recoñecen a sinenucleína alfa específica e selectiva , pero non a beta sinenucleína ( posuíndo propiedades neuroprotectoras ).

A utilización segura de PD01 en humanos foi demostrada en, polo menos, tres formas diferentes. En primeiro lugar , esta vacina é quedar hidróxido de aluminio, a razón para isto é que un axente descoñecido por vacina para o corpo está e ten que evitar que o corpo de rexeitalo la a través dunha reacción inmunolóxica. este é un procedemento común no uso de vacinas , e de feito é a primeira subrogante de aluminio aprobado para uso en seres humanos para este fin (hai un amplo estudos de referencia que testemuñan ). Ademais, os péptidos utilizados no desenvolvemento de PD01 consta de sete aminoácidos , o que significa que son demasiado pequenos para causar unha reacción específica polos linfocitos T Ademais, a vacina foi designado para impedir a reactividade cruzada entre os distintos anticorpos que recoñecen outras proteínas impide Familia Synuclein .
O proceso de desenvolvemento de PD01 ser moi semellante a vacinas anteriores xerados contra outras enfermidades dexenerativas (como Azheimer ) que dan excelentes resultados na fase I, os estudos clínicos , no cal se prevé un elevado grao de éxito usando da primeira vacina contra a Parkinson.

Claro que neste tipo de estudo, antes de chegar á fase de probas en pacientes debe ser primeiro unha batería completa de probas en animais. PD01 Para experiencias en roedores mostraron que a administración subcutánea da vacina pode inducir unha reacción única humoral a sinenucleína alfa , pero non contra a outra Synuclein . Ademais, modelos de rato synucleopathies imunizados con esta vacina mostrou unha clara mellora nos seus síntomas , indicando que PD01 pode ser unha ferramenta prometedora para previr a progresión e quizais mesmo a aparición de síntomas de Parkinson.

PD01 é a primeira vacina contra Parkinson que está a ser probado clínica en seres humanos. Segundo os seus creadores, ofrecida por primeira vez a posibilidade de tratar as causas desta enfermidade.
Os ensaios clínicos de vacinas compostas por tres fases:

Fase I refírese á primeira introdución dunha vacina en fase experimental nunha poboación humana para determinar inicialmente a súa seguridade e efectos biolóxicos , incluíndo inmunoxenicidade . Esta fase pode incluír estudos de dose e vía de administración e, xeralmente, implica menos de 100 voluntarios. PD01 xa entrou na primeira fase de ensaios clínicos , realizados en 32 pacientes nunha clínica en Viena.

Fase II refírese aos probas iniciais para determinar a eficacia da vacina nun número limitado de voluntarios (xeralmente entre 200 e 500).

Ensaios de Fase III están deseñados para avaliar a seguridade máis completo obxectivo e eficacia na prevención de enfermidades e participa un maior número de voluntarios que participaron dun estudo multicéntrico controlado adecuadamente.

A PD01 aínda ten que pasar dúas fases clave de ensaios clínicos antes de ser comercializado, entón, obviamente, aínda non está á venda.
Mesmo no mellor dos casos , asumindo que as fases II e III foron obtidos resultados positivos , sería varios anos antes de poder ser administrado como un tratamento ( a cantidade total de tempo que pode variar de unha vacina para o outro, pero non é de estrañar que un ensaio clínico completo con todas as fases ter preto de 10 anos, por exemplo).

No momento temos que ser pacientes e cruzar os dedos para que os resultados das fases restantes sexan positivos !

Gustaríame que entrasedes neste blog onde veredes historias como esta: http://alotroladodelparkinson-vicentomas.blogspot.com.es/

Parkinson, que o corpo non pode permanecer en silencio.

Marina Lassen descubriu aos 35 anos que tiña a enfermidade de Parkinson ea súa vida cambiou por completo. A historia de un arquitecto e nai que deben diario xestionar unha enfermidade progresiva, sen cura. Xestionar o día a día e mellorar a calidade de vida.

"A miña vida anterior era como a de moitas mulleres .. Tiña fillos pequenos, un home con quen me daba ben, bo traballo De calquera forma, a vida dunha típica familia vivía nun mundo onde dous máis dous igualou catro. Nada moi en vez correu e súa rutina. usaba casada con Santiago sete anos e tiña unha voda normal, a loita, como todo o mundo , feliz cos nosos dous fillos, Pedro e João Historicamente me I caracterízase pola demanda e unidade, ás veces ata o punto que eu física e mental canso. Pero cando se é esixente contigo mesmo , ás veces é moi difícil poñer un freo. foi a miña forma de ser competitivo e sempre intentando ser o gañador en todos . arquitecto por profesión , o meu traballo vai poñer unha morea de esforzo. gusto cando estudaba , eu estaba sempre a traballar e " observación " medio como se di hoxe. un proxecto fixo todo o corpo, toda a miña enerxía. estaba benvida para o traballo super puntual , e se tivese que estar moito máis tempo de xogo, fixo.

Mentres estudaba arquitectura, pasei noites e noites sen durmir cada vez que eu tiña unha entrega e é así que eu cheguei en seis anos , con excelentes notas. En suma , foi moi esixente comigo mesmo e sempre quixo ser o mellor en todo, non mediocridade ou medio- ton. Ademais, era moi bonito - que podería ser un modelo, e que moito máis fácil me as cousas deste mundo que valora tanto a beleza. Quedei moi favorables a min nese aspecto.

Eu vivín tantos anos, conciliar o traballo ea vida familiar , momentos de tensión sufrir polo meu perfeccionismo , pero cunha vida bastante feliz lentamente comezaron a cambiar.
Todo comezou cando o meu segundo fillo Xoán naceu. Con el veu o meu rexistro da enfermidade. Como eu estaba de enfermería, sentín que os meus movementos eran lentos e eu mal podía mover meu brazo esquerdo.

O segundo indicio veu meses despois, cando me mudei para un departamento que chan de madeira. Lembro ao pedir e limpos , escoitou os meus pasos, o que eu non fun porque eu estaba na alfombra anterior. Sentíase máis arrastrando un pé do que o outro , que era un shortie paso. Meu home me dixo " punto e coma ".

Espera un pouco para ver se mellorou , pero non, era peor. Pouco a pouco, eu tamén comecei a ter menos equilibrio e mancando . Lembro de pensar : "Non doe nada, pero ... o que eu non podo dar dous pasos iguais ?". Naquel momento eu entender que podería ser algo serio e fun ver un médico.

Comezou unha longa serie de estudos que causou moita angustia. Imaxinei todas as enfermidades posibles: esclerose múltiple, cancro. Eu tiña medo de morrer e deixar os meus fillos sen min . Eu non podía durmir á noite. Eu tiña unha morea de ansiedade. Un ano e medio despois dando voltas e voltas , en agosto de 2003, o neurólogo me deu o diagnóstico: mal de Parkinson.

O sentimento foi devastador. Nun instante, eu me sentín estraño nun mundo de son. O primeiro gran golpe foi saber que non ía ter máis fillos. Toda a vida soñara con unha gran familia e iso non sería posible. A enfermidade de Parkinson é a diminución de dopamina no corpo. A dopamina é unha hormona que desempeña o papel de neurotransmisor . Se diminución dos neurotransmisores do sistema nervioso, os movementos do corpo son afectados e modificados de percepción. É unha enfermidade progresiva, sen cura.

Naqueles días , eu tiña a sensación de ser invadido, como se un dictador tiña instalado en min decidir cambiar o meu destino á vontade. Un tirano desprezable que ousou determinar os meus límites , monstro absolutamente real que foi instalado en min para sempre.

O primeiro que fixen ao recibir o diagnóstico foi posto para loitar contra o "inimigo ". Comecei a tomar medicamentos e indo a fisioterapia e ximnasio case todos os días. Eu penso que se este plan realizado Combate meu impulso natural logo sería case como antes, pero comezou a efectos secundarios , náuseas, dores de cabeza, mareos. E foi difícil, foi difícil aceptar a fraqueza inmensamente. Ao longo da miña vida, eu veño de familia -saxão aprendera a non mostrar os meus sentimentos , para ser forte. Esta primeira loita reacción durou uns meses , xa que era moi lonxe da realidade. Eu me sentín estraño no meu corpo, era só que eu sabía , eu tiña que adaptarse a este corpo " alien ". É dicir, eu non recoñecín a miña imaxe, e que sabía máis era. Isto levoume tan inseguro Eu non quería ver a ninguén. Todo o mundo estaría asistir para ver o quão malo eu me mudei .

A ferida narcísica foi nefasta. Ao longo da miña vida eu caracterizada polo sigilo e miña timidez , pero eu confiei en meus miradas e eu adoitaba agradar. El sempre foi moi tímido. Se eu tivese que dicir algo importante para alguén que quería era máis fácil de escribir. Algo en min desacelerou exteriorizar emocións. Ela foi usada para silenciar os sentimentos, esconde- los. A miña obsesión era que nada se notado. Nin medo, nin dúbida. Moito menos, tristeza e debilidade. Estaba sempre a finxir que estaba todo ben , eu tiña un perfeccionismo latente e sempre quixo facer as cousas dereito.

Con todo, Parkinson estaba tentando me facer reaccionar, me fai humana. Ensíname que podemos fallar. Os sinais do meu corpo estaba enviando finalmente acabou obrigando -me a escoitar o que estaba acontecendo comigo, eu estaba moi tensa , dura polo autoexigencia min. Pero custoume moito a entender e controlar.

Eu estaba con medo de morrer, algo que nunca acontecera comigo. Cando empecei a investigar relatos de enfermidade , dixo que a esperanza de vida era de doce . E suponse que o normal, no momento do diagnóstico, é que o procedemento iniciouse hai dez anos. No meu caso, quizais ata máis. Un dos síntomas non é un balance brazo ao camiñar, e que para min me viu como un amigo , cando eu tiña 22 anos. "Entón , como é que eu ía facer eu teño ?" , Pensei.

Tiven que explicar para os meus fillos, pero John era moi novo e tamén que eu tiña que primeiro entender. Peter era eu estaba dicindo que eu tiña que tomar remedio e que ía estar ben. Naquela época, el entrara nun foro en Internet de enfermos de Parkinson, en España. Atopei xente na miña mesma situación e que foi un apoio. Co meu home eu tiven momentos de crise. Tamén lle custou a noticia moito, e agora eu creo que o quão difícil debe ser para estar á beira de alguén e non poder facer nada para cambiar a situación. Pero foi sempre de ferro.
Aos poucos, eu creo que como calquera proceso deste tipo, eu comece a baixar a garda e un pouco atrás da loita. Eu comecei a escoitar as mensaxes que eu enviei o meu corpo non se puido chegar a altos niveis de estrés e da demanda. Eu parei de traballar, eu comece unha dieta, exercicios de respiración , todo tipo de actividades tranquilas e, por riba de todo , un proceso mental de discernir as cousas que eran importantes e cales non.
Tente conectar moito comigo e eu estaba aprendendo que a perfección non me levar a calquera lugar , non era importante. Ela tivo que deixar todo e asumir o control , deixe fluír. Isto certamente non foi fácil, pero tratando de cambiar. Aos poucos, eu estaba facendo un duelo , intentando esquecer as esperanzas e proxectos tiñan. Comece a construír o que podería ser e como se podería. Foi máxico, os psicólogos , os cursos de respiración e de conexión co meu corpo eran meus aliados para escoitar o que o meu corpo estaba me dicindo e para conectarse coa miña alma. Entón eu me virei para achegarse de Deus. Con esta fe, eu perda o meu medo á morte. Eu entender que todos imos morrer e que un é un espírito nun corpo. Alí eu comece a curar.
Entender que para sentir vivo, tiña a fluír coa vida, coa natureza, e que iso non é conseguir a través do control de todo, pero aceptar e ir co que temos. Para min a aceptar foi a non desistir e dicir " listo, eu desisto ." Para min a aceptar foi parar de loitar comigo mesmo todos os días. Eu aínda teño que aprender moito. Todos temos o potencial dentro de nós que non vemos. Cando eu puiden conectar co amor , comecei a interactuar máis cos outros, para dicir as cousas. El pensou que as actitudes teñen os estranxeiros cando eles veñen a un país estranxeiro : os que adaptarse están comunicando , o que é cos veciños .

Xa pasaron seis anos e diagnóstico de pico. Escribe "O corpo non calar a boca" , o que eu contar a miña historia me axudou. Eu son 41 e miña relación co "país de Parkinson " é mellor. No mundo dos saudable, todos sans tamén algo acontece. Hoxe eu gozar do contacto coa familia e amigos, a quen el deixara atrás. Os meus relacións en xeral tornáronse máis profundas.
Parkinson, no meu caso, progresa lentamente, e os síntomas tardan a moverse , perda do olfacto, cólicas e tensión muscular. Cos medicamentos e a suma de moitas cousas (eu tomar té antes de durmir, comer ben e tentar relaxarse ​​), fago unha vida relativamente normal. Todas as mañás eu espertar antes de espertar o meu home e os nenos no almorzo e ir á escola. Pola mañá fago as cousas, eu intento atopar brechas para a escrita. Se eu tivera que saír , me preparar e organizar antes de min , porque agora eu teño máis tempo para todo.


En canto ao futuro da enfermidade, coñecer uns aos outros que tocalo , e eu vou ver como será o meu caso. Será que ten que ser. Hoxe déixovos en me ver como eu son. "

No hay comentarios:

Publicar un comentario